Valgflesket som alle nå burde kunne se

 

Jeg gleder meg til det kommende valget, ikke fordi jeg har noe parti jeg sympatiserer med, men fordi det de siste årene har vært en STOR økning med mennesker som har lært seg å tenke for egen maskin. Dette valget kommer til å vise oss en gang for alltid hva politikk er for noe, nemlig makt kåte mennesker som bruker billig propaganda for å komme i maktposisjoner, ikke for å tjene folket, men seg selv, systemet og sine kamerater.

Som alltid tidligere vil de snakke varmt om hvordan de svakeste skal få det bedre, da det fremstiller dem som medmenneskelige og jordnære mennesker. Men denne gangen vil flertallet følge med og i etterkant av valgflesket vil vi kunne sette hale på grisen, vi vil kunne sette navn på dem som ljuger og dem som snakker sant, for vi kjenner nå deres metoder som går ut på å legge skylden på andre og deres forsøk på å styre fokuset vekk fra det saken(e) dreier seg om. Så godt valg kjære politikere, jeg gleder meg allerede til dere skal bortforklare paradoksene dere helt sikkert kommer til å skape.

 

 

“Djevelen besøker en politiker og sier: Jeg har et kjempeforslag til deg !

Jeg kan gjøre det slik at hvert politisk forslag du fremmer vil bli godtatt. Du vil stige i det politiske hierarkiet, og få en toppstilling med kjempelønn, fri bil og gyllen fallskjerm. Men om ti år vil mora di dø av kreft , kona di vil bli voldtatt og drept, barna dine vil bli kidnappet og solgt på det hvite slavemarkedet i Agadir. Politikeren kikker mistenksomt på Djevelen og sier: Hva er aberet ?”

0 kommentarer

Siste innlegg