Anita Sweeney tar bladet fra munnen – Ta igjen med narsissistene, avslør dem for alle og enhver, la dem smake sin egen medisin

Alle som har vært utsatt for narsissister, det være seg utadvendte eller innadvendte narsissister, vet hva slags djevelske parasitter de er, ja jeg vil gå så langt som å påstå at de sammen med psykopatene er jordas avskum. Og alle som har vært i klørne på disse djevlene vet jeg vil samtykke i det jeg sier, mens utenforstående vil mest sannsynligvis tro at jeg er en fordomsfull bedrevitende drittsekk. Og det er helt greit, da jeg selv vet at har man ikke erfart noe, så vil det ofte være umulig å forstå, og man vil dømme utifra antagelser.

Narsissister gjør alt i sin makt for ikke å bli avslørt. Etter å ha plaget sitt utvalgte offer på de mest utspekulerte måter, og offeret enten forlater/flykter fra narsissisten eller blir avvist, så vil narsissisten lyve og baksnakke offeret til alle som vil høre på. Narsissisten vil så godt han/hun kan prøve å fremstille seg som offer mens han/hun fremstiller det virkelige offeret som overgriper.

Vi som har vært utsatt for narsissistenes overgrep har alltid fått høre at vi skal gå stille i dørene, at vi ikke skal forsøke å eksponere dem, at null kontakt er den beste metoden vi kan bruke. 

I denne videoen på 20 minutter så sier Anita Sweeney det motsatte, noe jeg er helt enig i, nemlig at vi ikke skal gå stille i dørene når det gjelder disse utspekulerte djevlene, men at vi skal eksponere dem for alt og alle. Og det er jo innlysende, det er jo slik det må være, hvis ikke så vil de fortsette å plage å drive andre uskyldige inn i fortvilelse. Jeg vil gå så langt som å si at det ikke bare er noe vi burde gjøre, men at det er vår fordømte plikt og avsløre disse slik at vi kan stoppe dem og deres mishandling av uskyldige mennesker. Jeg har aldri vært tilhenger av å legge meg ned for å bli sparket, for det er vår gudegitte rett å forsvare oss når vi blir angrepet. Jeg sier at det er PAYBACK TIME!

 


Alt du trenger å vite om narsissisme kan du finne i kommentarfeltene til dette bildet her på min fb profil som er åpen for alle                                         https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205772710908005&set=a.3042390309769.155835.1563436195&type=3&theater

 

Psykopatene kontrollerer verden og det kan dokumenteres 
https://olehartattordet.blogg.no/1474108490_psykopatene_kontrolle.html?fbclid=IwAR3sHY_Q3qftiH-4h786nQKJMUaPXFdEEwZf84DTuWG6XsZUhtXAA-0Y1jA


9 kommentarer
    1. Nei jeg er nok ikke Line.
      Vet ikke hvem du regner som Lines flygende aper og kall meg gjerne det.
      Uansett kan ikke den fysiske volden du har utsatt andre for rettferdiggjøres av å sette deg selv i den offer rollen du nå gjør. Ta et oppgjør med deg selv uten å henge ut andre, med selvmedlidenhet når du ikke frem til andre enn de som er empatiske men kanksje usikre og enkle å manipulere.
      Virkelige ofre for psykopater kommer seg vekk, de dveler ikke ved fortiden og forsøker å skaffe seg oppmerksomhet i offentligheten.

    2. Kan du vise frem til dokumentasjon på den volden du påstår jeg skal ha utøvd ? Er du av den oppfatningen at når man hevder noe anonymt uten å dokumentere det man påstår så er det synonymt med fakta ?

    3. Hvorfor har du slettet min kommentar om tidligere fysisk vold hvis du ikke har noe å skjule?
      Jeg har ord fra pålitelige personer som har vært personlig innblandet i den fysiske volden du ha bedrevet.
      Kan du vise frem dokumentasjon på at du ikke har begått fysisk vold. Som et rent rulleblad fra politiet og psykiatrisk avdeling på Sykehuset Telemark?

    4. Du mener denne kommentaren her som du har lagt ut på to andre av bloggene mine:


      IP: 88.90.18.186
      For lesere av denne bloggen som ikke kjenner eller vet hvem forfatteren av bloggen er , forfatteren har selv en lang rekke symptomer på psykopati/ narsissisme :

      Flere tilfeller av FYSISK VOLD mot tidligere ektefelle

      Psykisk vold mot tidligere ektefelle og andre han har vært i forhold med

      Tidligere straffedømt pga vinningskriminalitet , narkotika og hærverk fra ung til voksen alder

      Stalking pr tlf og Facebook

      Favorisering blandt sine egne barn

      Historikk med mange korte kjærlighetsforhold som ifølge forfatteren selv flere ganger tok slutt pga narsissistiske trekk hos den han var i forhold med

      Liten eller ingen omgangskrets utenom Internett

      Psykisk ustabil / sint

      Kontrollbehov / sykelig sjalusi

      Fremstiller seg selv som offer ved å sverte andre

      God taleevne

      Alle disse påstandene kan dokumenteres av politi eller personer som har vært vitne til og blitt rammet av forfatteren av bloggens raseri/ sykelige sjalu oppførsel / storhetstanker om seg selv m.m”

      Ehh nå er det vel sånn at man ikke kan dokumentere det man ikke har gjort. Ja jeg har vært innlagt på psyk i 2009 pga av dyp depresjon, det er noe jeg alltid har vært åpen om. Men har aldri vært i politiets søkelys pga psykisk og fysisk vold. Jeg venter fremdeles på svar rundt det jeg spurte om her. Kan du vise frem til dokumentasjon på den volden du påstår jeg skal ha utøvd ? Er du av den oppfatningen at når man hevder noe anonymt uten å dokumentere det man påstår så er det synonymt med fakta ?

    5. Jeg gir meg men utfordrer deg til å la disse komentarene få stå , vel vitende om at vi er mange utenom Internett som vet , og som ser at du vrir på sannheten.

    6. Ja den slettet jeg, og svaret jeg ga deg, da jeg vet at typer som deg misliker sterkt når de ikke får oppmerksomhet, det jeg ikke visste var at det gikk an for deg å fortsette å svare etter at jeg hadde slettet. Du vet sånn som når du lagde den falske profilen og sa at du husket alle ansikter, men at du skulle ønske at du glemte mitt, og jeg svarte deg at hvis du absolutt ville glemme meg så ville du da ikke tatt deg bryet med å lage en falsk profil for å få kontakt med meg, det var vel ikke helt hva du hadde ønsket. Men denne gangen var det jo ikke like lett å komme seg vekk fra deg og de udokumenterte påstandene dine. Kjære deg Line, jeg forstår at du har et oppmerksomhetsbehov, jeg skjønner du at du synes det er helt grusomt at jeg ikke kom krypende tilbake til deg slik du hadde forventet. Finn noen andre å plag, for er det noen som driver med psykisk mishandling så er det deg. Eller er det sånn at du begynner å miste teken, begynenr du å miste grepe på metodene dine ? Det som jo nå skal bli interessant er å se hvor ip adr du har lagt igjen fører hen, slik at du ikke behøver å være så anonym

    7. Line, ingen av disse kommentarene kommer til å forsvinne, og alle med evnen til å tenke selvstendig ser hvem det er som er mest troverdig av deg og meg. For hva tror du skaper mest troverdighet, en som anonymt kommer med påstander som vedkommende ikke kan dokumentere, en som ikke en gang vil svare på dette, enda spørsmålene er blitt stilt tre ganger: “Kan du vise frem til dokumentasjon på den volden du påstår jeg skal ha utøvd ? Er du av den oppfatningen at når man hevder noe anonymt uten å dokumentere det man påstår så er det synonymt med fakta ?” Eller en som svarer ærlig på det han blir spurt om, står fram med fult navn og ikke legger skjule på noe ?

    8. Line, eller hvem du er. Du vet vel at det er straffbart å slenge ut av deg så grove anklager når du ikke kan dokumentere det du sier? Straffeloven tillater ikke den slags og du er bra heldig som ikke er blitt anmeldt for de grove overtrampene dine. Etter å ha lest disse kommentarene, så vet iallefall jeg hvem av dere to jeg tror på. Det gjør nok også Ole-Johns flere tusen Facebookvenner, real life venner og følgere.
      At han har latt de stygge, falske anklagene dine stå sier oss veldig mye om hans redelighet og etterrettelighet. Du Line, eller hvem du nå er, er bare simpel, et dårlig menneske med svekket empatisystem.

Siste innlegg