Diktatur og demokrati er synonymer, å være paranoid er den nye normalen

Myndighetene burde fjerne demokratiet og ytringsfriheten, for så å fengsle alle de som ikke tar vaksina og ikke bruker munnbind for så å tvangsvaksinere dem. Og har man vaksine og munnbindnektere som har barn så burde barna taes i fra dem og adopteres bort for så å tvangsvaksinere dem også.
Og jeg regner med at alle har forstått at det å stille kritiske spørsmål rundt den situasjonen vi nå er i det er synonymt med å spre livsfarlige konspirasjonsteorier.

De som ikke blindt tror på myndighetene, pressa og vaksineprodusentene burde bli innlagt på psykiatrisk der effektive metoder som lobotomi og sjokkbehandling må til for å få dem til å forstå villfarelsene sine. Og internerneringsleire for barna til slike forvirrede foreldre må opprettes slik at de kan omskoleres.

Jeg tenker av og til på hva som vil skje når staten ikke har mere penger, når alle sykehus har blitt privatisert og kun de rikeste har råd til behandling, når arbeidsløse, trygdede og pensjonister ikke lenger får et rødt øre og arbeidsledigheten når uante høyder, banker går konkurs og de fleste mister hus og hjem og må stå i kø foran et fattighus som knapt nok har noe å gi til de første 20 i køen, men skyver raskt i fra meg slike feberfantasier, for jeg skjønner jo at de rike ikke vil la det skje, da vil de overta dugnaden, empatiske og omsorgsfulle som de er. Alle eventyr viser jo det. Og som alle vet så er eventyr synonymt med virkelighet og realisme.

Hva er viktigere enn å overleve?
Når man dør så er alt over, det finnes ingen himmel ikke noe helvete, du slutter bare å eksistere, og dette skjønner jo de fleste, og da er det ikke noe rart i at man blir redd å kun tenker på seg selv. Vær nå ærlig med deg selv og si at du er livredd og at du vil gjøre hva som helst for å leve ti sekunder ekstra.
Personlig så er jeg så redd nå at frihet står ikke en gang som nummer ti tusen på lista over hva jeg vil ofre for å overleve.

Det er ikke bare fremmede som gir meg dyp angst og traumer, mine nærmeste skremmer meg noe fryktelig de også. Jeg lurer på om jeg kan adoptere bort barna mine slik at de ikke kan smitte meg. Noen som vet om det går an?

Katta sendte jeg til avliving allerede i fjor da det faktisk så ut som om den med viten å vilje prøvde å smitte meg med c 19. Og her har myndighetene en stor jobb å gjøre. De må finne ut hvem det er som har kjæledyr. Det kan virke som om disse utspekulerte skapningene vil kose, men det er bare en sleip metode de bruker for å smitte oss med c 19. Jeg behøver neppe å forklare hvilken trussel de utgjør overfor dere som forstår hvor farlig c19 er.

Og så har vi bøndene, tenk på dyra der i gården. Trenger jeg å si noe mere?

Tidligere så var jo paranoia noe unormalt, nå er det den nye normalen. Er du ikke paranoid nå, så vil jeg påstå at det er en legitim grunn for tvangsinnleggelse.
Frihet, hva betyr vel det så lenge jeg kan leve som en kuet hund?
Idiotene som kjempet mot fascismen og undertrykkelse under andre verdenskrig må jo ha vært de dummeste stutene som noen gang har levd. Tenk å kaste bort millioner av liv bare for å kjempe for frihet og demokrati som c19 nå fjerner raskt og effektivt.
“Du må ikke sove” skrev Arnulf Øverland i sitt mest kjente dikt, men jeg sover ikke, jeg er i dyp koma i solidaritet med de fleste nordmenn.
Likegyldighet, naivitet og overfladiskhet er ikke en styrke men en svakhet, allikevel så er jeg stolt over disse lytene. Og 17. mai er dagen dette skal feires med brask og bram.
Historieløs og bortskjemt som jeg er skal jeg på den dagen bevisst narre meg selv og mimre over andres bragder og fantasere om at det er mine egne. Jeg skal dunke hodet i veggen til jeg får kraniebrudd slik at jeg en gang for alle kan forstå at demokrati og diktatur er synonymer. Og så skal jeg sjangle rundt her i skogen som jeg bor å rope hipp hipp hurra og feire grunnloven som har blitt radbrekket i godt over et år.

Neste 17. mai så kan vi kansje feire Hitlers bursdag, for med den nye logikken så er det jo typer av hans kaliber som er de store frihetskjemperne.

Og for dem som ikke forstår det, så er det jeg har skrevet over her en salig blanding av ironi og sarkasme.

 

https://olehartattordet.blogg.no/en-meget-god-beskrivelse-av-propaganda.html

 

https://olehartattordet.blogg.no/utfordring-noen-som-klarer-a-finne-en-bedre-beskrivelse-enn-dette-av-tiden-vi-na-lever-i.html

 

https://olehartattordet.blogg.no/for-at-ondskapen-skal-kunne-vinne-sa-er-den-helt-avhengig-av-mange-dumme-individer.html

 

0 kommentarer

Siste innlegg