Blått + blått er brunt og lukter dritt

 

“Listhaug og Frp kan få si hva de vil, og Solberg sier nesten ingen ting. For stemningene i februar 2016 tyder på et helblått flertall kan være innen rekkevidde høsten 2017. Under disse forutsetningene: Innvandring fortsetter å være hovedsak helt til valget.

 
Etter min mening så skulle man måtte bevise at man hadde vett nok for å kunne stemme, dvs at man måtte ha kunnskap om hva som skjer i ens eget land og ute i den store vide verden, hvis man ikke klarte å dokumentere det, så skulle man heller ikke fått lov til å avgi noen stemme.
 
I dag så er 99% av alle politikere PR agenter for de store korporasjonene og man skal være ekstremt naiv for ikke å se det. Folk flest tar til seg informasjon fra mainstream media som jo er finansiert og eid av de samme finans institusjonene som har politikerne i lomma si. Nå har vi jo TiSA og TTIP som det forhandles om og som de prostituerte politiker parasittene stiller seg svært positive til, ihvertfall brunskjortene, dvs Høyre og Frp. Og disse forhandlingene som vil få enorme konsekvenser for hver mann og kvinne i dette landet blir holdt hemmelige.
 
Ehh, hemmelige forhandlinger om Norges fremtid i et demokrati. Da er det ikke snakk om mye demokrati lenger selv om det ser sånn ut på overflaten http://olehartattordet.blogg.no/1454932401_nr_det_totalitre_skju.html 

Men så har vi denne invandringskrisa da, den er kjekk å ha som distraksjon serru, for folk flest er livredde de som ikke er som dem selv, men hvorfor i svarte helvete er de da ikke livredde våre “kjære” folkevalgte, de er da pokker i meg mye mer skremmende enn invandrerne. Og i ly av denne distraksjonen, som de selv har konstruert, så kan de undertegene TiSA og TTIP avtalene uten at vi kommer med noen insigelser, og da er løpet kjørt

 
Hva er det jeg snakker om ? Det skal jeg fortelle deg. Våre “kjære” folkevalgte har sammen med NATO de siste årene bombet flere land sønder og sammen under påskudd av å stanse terrorisme, noe som jo er helt hinsides og paradoksalt når vi ser resultatet av deres demokratisering av disse såkalte “terrorstatene”, alle landene de har angrepet hadde det bedre før NATOs ingripen, mye bedre. Så hvem er de virkelige terroristene ? Siden folk flest ikke klarer å tenke klart så skal jeg stave det ut her:
 
Politikerne, våpenprodusentene, og bankene er de skyldige, men ingen peker i den retningen, enda det er så åpenlyst som det kan bli. Og når jeg leser aviser eller en sjelden gang ser på tv hos min far eller snakker med folk som tror blindt på det mainstream media forteller dem, så få jeg lyst til å rope: Hvor jævlig blind går det an å være, hvorfor er dere så forbannet stolte av deres uvitenhet ?


 

Jeg avslutter med krigsveteran Mike Prysner sine ord, for mer sannferdig enn det han sier her, det går det ikke an å få sagt det, og forstår man ikke det, da er man en del av problemet:

 
“Our real enemies are not those living in a distant land whose names or policies we don’t understand; The real enemy is a system that wages war when it’s profitable, the CEOs who lay us off our jobs when it’s profitable, the Insurance Companies who deny us Health care when it’s profitable, the Banks who take away our homes when it’s profitable. Our enemies are not several hundred thousands away. They are right here in front of us”
 
Mike Prysner
 
Video: Amazing speech by war veteran
 
akm3nYN8aG8

 


 

2 kommentarer
    1. Trist at du skiller så langt fra venstre til at du stempler meg som brunskjorte. Du kjenner ikke meg, vet ingentinmg om hvorfor jeg forfekter venstresidens livsløgn. Og deretter tror du at du har monopol på vett ? Get a life !!

    2. Gunnar Håland: Står du på barikadene for å stoppe TiSA og TTIP ? Går du inn får at de ansvarlige for flyktningekrisen og dere grusomheter mot landene de med NATO i spissen som hovedverktøy for ødeleggelsene og drapene på sivile blir stilt ansvarlige og må bruke pengene de har tjent på krigen for å bygge opp landene de har lagt i grus, slik at flyktningene etterhvert kan flytte hjem til sine respektive land og hjem ? Hvis du gjør det så vær vennelig å gi meg den dokumentasjonen på at du har gjort nettopp det, for fremskaffer du en slik dokumentasjon så skal jeg si unnskyld. Leste du hele bloggen min og så på alle videoene der, eller holdt det med å lese overskriften ?

Siste innlegg