Psykopater og narsissister er voldtektsforbrytere av verste sort, de voldtar våre sinn

Dette er de giftigste og jævligste vesnene man kan komme borti, og de fortjener ikke betegnelsen mennesker, selv om de ser ut som oss andre utad. De er på lik linje med de som forgriper seg på barn og andre voldtektsforbrytere, for de er mestere i voldta andre sitt sinn. Og har man ikke erfart dem, så har man ingen ide om hva disse er istand til å gjøre, for skal man forstå så må man nettopp ha gjort det, man må ha hatt et forhold til dem.

De er mestere i å finne ut hva det er vi reagerer på, for så å trykke på de rette knappene for å få frem reaksjoner hos oss som de ønsker å fremkalle. Og når vi viser helt menneskelige reaksjoner etter at de har manipulert fram den eller de reaksjonene de ønsker fra oss, så skyver de skylden over på oss og får oss til å føle skyldfølelse og skam.

Disse individene er en så stor trussel mot samfunnet at det skulle eksistert et søkbart register på nett der man kunne ha funnet navnene deres slik at det var mulig å ungå dem, men slikt noe finnes dessverre foreløpig ikke, og dermed så får de fortsette å herje blant oss. Skal man ha en sjanse til å avsløre dem, så må man tilegne seg kunnskap om dem.

Den teoretiske biten er viktig når det gjelder psykopater og narsissister, men har man vært i et forhold med en eller flere av disse, enten at man har vokst opp med dem (familimedlemmer), vært i et kjæresteforhold eller har hatt dem som venner og avslørt dem uten å bli knekt av dem, så er det den beste og mest verdifulle erfaringen man kan få når det gjelder slike. For teori og praksis er i mange tilfeller to forskjellige ting, også når det gjelder disse parasittene vi har med å gjøre her. For det er nettopp det de er, parasitter. De kan ikke leve uten oss, men vi ville fått et mye bedre liv uten dem.

    1. Helt sant det du skriver. Det må bli en lovendring til for å få stoppet de drittsekkene som gjør som de vil uten skrupler. Tapper andre økonomisk. Vi må samle oss utenfor Stortinget. Be om at noe blir gjort. La oss som har vært utsatt for f skapen de utøver få oppreisning for de skadene de påfører oss også emosonelt og at staten sender regninga tilbake til de djevlene .

    2. Så sant det du skriver. Dessverre så står samfunnet maktesløs mot slike mennesker. De er eksperter i å spille seg selv som offer og får sympati av uvitende mennesker. Mange opptrer som psykopatens nyttige ” idioter” uten selv å være klar over det.

    3. Det du beskriver passer nøyaktig på vår kvinnelige nabo som vokter på meg for at jeg ikke skal få gå fritt ute her. Vi bor i tomannsbolig ved siden av henne. Jeg gjorde en feil høsten 2013, og har beklaget mange ganger etterpå. Men det nytter ikke. For etter at jeg vendte henne ryggen fordi hun løy på meg, så vil hun straffe meg for livstid. Jeg opplever stadig at jeg ikke får sove fordi tanker om henne og hennes syke sinn opptar meg. Hun har selv sagt til meg og min mann: “Man skal ikke drepe, bare pine.” Vi forsto ikke da hvor farlig hun er, men har erfart denne piningen på tredje året uten at noen hjelper oss. Vi er både fysisk syke og nedbrutt psykisk av dette. Likevel sa politiet at de ikke ville gå inn i en slik sak uansett omstendigheter. Det er sant som du sier, at disse vesenene ikke fortjener å kalles mennesker. For de er onde, djevelske dyr kledd inn i en menneskelig kropp. Og det er det bare de utsatte som forstår. Vi har naboer rundt oss som har fått vite dette, men de forstår det ikke selv om de ser det. Hennes ondskap er ekstremt skjult og hemmelig. Likevel finnes det mange som har vært utsatt for henne. De er redde.

Siste innlegg