Det høye sykefraværet skyldes vaksinene i følge anerkjent norsk forsker

 

Hvis man ikke vet hva årsaken er til hvorfor man er syk, så vil man jo heller ikke kunne bli frisk. Og når de fleste leger bortforklarer vaksineskader med alt annet enn det åpenbare da er det neimen i meg ikke godt å være pasient, særlig når pasienten tror blindt på legens bortforklaringer. Men det finnes da noen unntak der legen har forstått hvor farlige disse vaksinene er og varsler om det.

 

“Allmenn og bedriftslegen Jørn Eikemo ser flere infeksjoner og mer press på andre sykdommer enn forkjølelse.
– Jeg tror at det har sammenheng med de nye vaksinene.

vaksinene har ikke hatt noen positiv effekt på covidsykdom, i den grad de gir effekt, er den negativ.
– 25 prosent får ikke bivirkninger, 70 prosent får milde og få bivirkninger mens 4,2 prosent får alvorlige, til dels dødelige bivirkninger. Tre ting går igjen i siste gruppe:

  • hjertebetennelser
  • nevrologiske sykdommer
  • blodpropper av en type vi ikke har sett før og som ikke lar seg løse opp med blodfortynnende  

Eikemo er kritisk til at verken myndigheter eller hovedstrømsmedier omtaler det problematiske ved koronavaksinene.
– Særlig etter 13. september 2023 da kardiolog Peter McCullough hadde et innlegg i EU-parlamentet. Han viste til over 3 400 verifiserte, vitenskapelige undersøkelser. Men slik informasjon ser ut til å bli neglisjert.

– Legen bestemmer mindre og mindre selv, direktivene tar over, og det tjener ikke pasienten. Jeg tror at vi trenger en ny sertifisering av helsepersonell der det viktigste er den Hippokratiske ed: do no harm. Vi bør melde oss ut av WHO, den preges av makt- og pengebegjær.” Les videre her.

 

Innlegget under her er hentet i fra Derimot.no

 

“Pasienter skulle ikke behandles. De skulle vaksineres.”

 

Forsker Kjetil Elvevold har forgjeves prøvd å trenge i gjennom hos Sykepleierforbundet, FHI og NRK med sin bekymring for mRNA-vaksinene.

Bakgrunnen er en e-post jeg sendte etter et program på NRKs Ekko, den ble innledet slik:

“Jeg hørte på Ekko den 12. oktober og intervjuet med deg og Anne-Mette Gulaker. Det ble etterlyst forskning som viser at covid vaksinene fører til skader. Jeg skriver til dere fordi jeg har lang erfaring med teknologien som brukes i Pfizer og Moderna sine vaksiner. 

I 2012 var jeg med på å etablere et firma (D’Liver, Tromsø), som utførte forskningsoppdrag for legemiddelindustrien. I den sammenhengen arbeidet jeg i 2015 med lipide nanopartikler med mRNA (fra Moderna), som er samme teknologi som brukes i de nye mRNA-vaksinene. Jeg har blant annet 3 vitenskapelige artikler om nanomedisiner sammen med Astra Zeneca og artikkel nr 4 blir publisert snart.”

Dessverre har ikke Lill Sverresdatter Larsen som er forbundsleder i Norsk Sykepleierforbund tatt seg tid til å respondere på min henvendelse. Og det har vel egentlig vært sånn siden 2021 at helse-toppene overser bekymringer fra forskere.

 

Ingen interesse i fra NRK

 

NRK-journalisten fra nevnte radioprogram fikk samme e-post som Larsen, og han sa at de ville intervjue meg om temaet. Men det ble ikke noe av, for jeg hørte ikke mer fra han.

Det er frustrerende at media og myndighetspersoner med klippekort i media ikke vil lytte til forskere som har et annet syn på det som har skjedd de siste 3,5 årene.

På grunn av laber respons fra mottakerne av den første eposten, sendte jeg en ny e-post i håp om at de vil respondere denne gangen:

“Hei igjen.

Jeg legger ved link til 4 vitenskapelige publikasjoner jeg har utført sammen med AstraZeneca for å dokumentere at jeg kan faget. Jeg har doktorgrad i cellebiologi/leverfysiologi. Den siste publikasjonen kom ut forrige uke og omhandler lipiode nanopartikler med mRNA. Nøyaktig samme teknologi som Pfizer og Moderna bruker i vaksinene, men som er gen-injeksjoner.

 

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38055742/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31268069/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28373104/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/28012994/

 

I tidligere e-post sendte jeg en del dokumentasjon om hvor farlige disse vaksinene/gen-injeksjonene er. Nylig kom en ny bekymringsfull publikasjon publisert i Nature.

Den viser at de syntetiske byggesteinene i vaksinene/gen-injeksjonene fører til store problemer for cellene når de skal syntetisere spike-proteinet. Det fører til at de produserer noe annet fordi cellenes «produksjons-apparat» ikke forstår bruksanvisningen. mRNA kan kalles en bruksanvisning. Langtidseffektene av dette vet ingen noe om. Men vi vet at det er ekstremt unaturlig.

 

I sommer ble et svært dokument frigitt av Pfizer etter forespørsel fra det europeiske byrået, EMA, som godkjenner vaksiner. Det er tung materie å sette seg inn i, men Daniel Horowitz har gjort det.

 

Legemiddelverket bekrefter funn av DNA i mRNA-vaksinene.

 

Taust fra FHI

 

Jeg skrev innledningsvis i denne eposten at helsetoppene i Norge overser bekymringer fra forskere som meg og mange andre.

I januar 2021, da media og helsetoppene fortalte om at asymptotiske mennesker kan spre smitte, sendte jeg e-post til alle toppene i FHI med lenke til en vitenskapelig publikasjon fra Wuhan. De hadde testet nesten 9 millioner mennesker og fant 300 asymptotiske personer.

INGEN av de 1174 kontaktene deres ble smittet. Det var et svært klart bevis på at asymptomatisk smitte IKKE var et problem. Men dette ble utrolig nok oversett og FHI med flere hevdet det motsatte av hva forskningresultatene viste.

I samme e-post til FHI sendte jeg lenke til British Medical Journal der det tydelig fremkommer at produsentene IKKE fikk i oppgave å lage et produkt som hindrer smitte. Likevel ble det motsatte hevdet for å motivere flest mulig til å ta injeksjonene.

Jeg sendte også lenke til en vitenskapelig publikasjon der 57 forskere fra flere land hadde funnet ut hvordan syke pasienter kunne behandles dersom de ble syke. Resultatene var overbevisende: Også dette ble ignorert. Pasienter skulle ikke behandles. De skulle vaksineres.

 

Ingen interesse for konferanse fra media

 

I april i år ble det holdt en konferanse med forskere fra hele verden i Stavanger. Media ble invitert men ville ikke dekke saken. Litt nede på siden er mitt foredrag som varer i bare 15 minutter .

Jeg vet at vaksinene/gen-injeksjonene har null virkning for å hindre sykdom. mRNA sekvensen er syntetisk og designet på en computer. Den får kroppen til å beskytte seg mot et spike-protein som ikke finnes i naturen. Altså, man skal beskyttes mot noe som ikke finnes. Injeksjonene med sitt mRNA kan kun føre til skade dersom man ikke er heldig og har fått en defekt batch. Det er en grunn til at vi har et svært høyt sykefravær etter 2021.

 

Jeg vet ikke om man kan si det så sterkt som at de som fortsatt promoterer disse skadelige injeksjonene har blod på hendene. Men det er ikke langt unna. Det gjelder også Lill Sverresdatter Larsen dersom hun fortsatt arbeider for at helsepersonell skal ta vaksinen/gen-injeksjonen for å få lov til å arbeide ved norske helse institusjoner.

 

Relatert og anbefalt lesing:

 

https://olehartattordet.blogg.no/stortinget-har-i-all-stillhet-godkjent-vaksinetvang-med-eksperimentelle-vaskiner-i-ny-lovendring-som-er-gjeldende-i-fra-1-januar-2024.html

 

https://frittvaksinevalg.no/lovverk/norsk-lovgivning/ntb-vil-stortings-representantene-torsdag-4-januar-2024-votere-oss-inn-i-en-konstitusjonell-krise-grunnet-tilbakeholdt-informasjon-fra-statsraden/?fbclid=IwAR3nbEyfE0T7SWYgh4tVcRsDYmU0G_E5GpC-kJEevJJBk8PfxZhARR0apRU

 

https://olehartattordet.blogg.no/hvor-mange-leger-skjonner-at-c19-vaksinene-gir-alvorlige-bivirkninger-og-far-darlig-samvittighet-pga-det.html

 

https://olehartattordet.blogg.no/mere-enn-tusen-forskningsrapporter-som-viser-at-c-19-vaksinene-er-farlige.html

 

https://olehartattordet.blogg.no/who-har-blitt-et-verktoy-som-brukes-for-a-innfore-et-verdensomspennende-diktatur.html

 

https://olehartattordet.blogg.no/nakstad-og-hans-like-ma-kritisere-alle-vitenskapelige-studier-som-er-negative-overfor-vaksinene-de-har-ikke-noe-valg.html

 

https://olehartattordet.blogg.no/sakalt-long-covid-er-et-resultat-av-kronisk-langtidsbruk-av-munnbind-ifolge-en-ny-tysk-studie.html

 

https://olehartattordet.blogg.no/nar-forskning-blir-et-verktoy-for-politisk-og-okonomisk-vinning.html

 

https://olehartattordet.blogg.no/pfizer-og-fda-det-amerikanske-fhi-er-gjennomkorrupte-i-folge-mainstream-media-og-forskning.html

 

https://olehartattordet.blogg.no/hvis-dette-gar-igjennom-sa-kan-vi-alle-tvangsvaksineres-med-loven-hand.html

 

https://olehartattordet.blogg.no/1454893363_et_lite_utdrag_fra_bo.html

 

0 kommentarer

Siste innlegg