
“Tre menn som kaller seg «Bekymrede Borgere» mener at vaksine og smitteverntiltak er farligere enn covid-19. Nå stevner de Skien kommune for retten. De tre mennene er Henning Yven, Øystein Ralle og Sven-Inge Johansen, som mener at koronavaksinen er mye mer dødelig enn selve sykdommen. Nå har sendt et 14 sider langt dokument til Telemark tingrett – en såkalt begjæring om midlertidig forføyning. De stevner først og fremst kommuneoverlegen og dernest ordfører Hedda Foss Five og hele bystyret.
De tre mennene krever at Skien kommune straks gjør følgende:
1. Opphever påbud om munnbind og andre tiltak.
2. Stopper testing med PCR.
3. Slutter å bruke injeksjoner av betinget godkjente mRNA (som Pfizer-vaksinen) og Viral Vektor-preparater.
4. Legge fram dokumentasjon på klare medisinfaglige og forskingsmessig grunnlag for alle punkter i sine vedtak.
5. Fatter kommunalt vedtak som utelukker innføring av «Vaksinepass» Årsaken til disse kravene er at de mener at både vaksinen og tiltakene er mer skadelig enn covid-19.
Ordfører Hedda Foss Five bekrefter for Varden at hun har mottatt stevningen.” https://www.varden.no/nyheter/bekymrede-borgere-stevner-skien-krever-full-stans-i-vaksineringen/?fbclid=IwAR06b_7nKtS1WpCuReeIj9m5a_9cDgXRqxGeH2pssmYGV5DmGR4IdpRBT3Q
Det går hett for seg i kommentarfeltene i Telemarksavisa og Varden pga av denne saken: https://www.facebook.com/telemarksavisa/posts/10157927897070969?comment_id=10157928317865969¬if_id=1623273554270761¬if_t=feedback_reaction_generic&ref=notif
https://www.facebook.com/varden.no/posts/10158073169347918
https://www.facebook.com/olejohn.saga/posts/10218449342295867:19
I stedet for å sette seg inn i realitetene rundt covid 19, så er det svært mange som altså velger å tro blindt på fryktpropagandaen og kaller dem som formidler de faktiske forhold rundt dette for tinnfoliehatter og konspirasjonsteoretikere.
De som kynisk bruker konspirasjonsretorikken, altså de som bevisst bruker den som hersketeknikk for å latterliggjøre og få fokuset vekk fra sak slik at de i stedet kan få rettet den mot personer som stiller spørsmål ved saken, de er ikke interessert i oppklare om spørsmålene som blir stilt er riktige eller gale, de er kun interessert i å få dem som stiller spørsmål til å virke upålitelige.
Men det som er interessant er at konspirasjonsretorikken ikke lenger har den effekten den hadde, flere og flere ser hva slags hensikt de som bruker den har, slik at når den blir brukt som ammunisjon så rikosjerer den ofte og rammer avsender i stedet for den planlagte mottaker.
Når noen bruker slike hersketeknikker mot meg, så stiller jeg dem disse spørsmålene:
Vet du om dette er en konspirasjonsteori eller antar du det? For hvis du vet at det er konspirasjonsteori så regner jeg med at du uten problem kan plukke det i fra hverandre og vise til det du mener er feilaktig. Hvis ikke så er det jo slik at alle kan si at noe er en konspirasjonsteori uten at man konkretiserer hvorfor det er det, eller er det slik at det kun er noen utvalgte som kan bruke det som trumfkort? I så fall hva er kriteriene for å bli en slik utvalgt en?
https://olehartattordet.blogg.no/massetesting-av-barn-i-skolene.html
https://olehartattordet.blogg.no/vaksinene-vil-ikke-kunne-bidra-til-at-vi-kan-apne-samfunnet.html
https://olehartattordet.blogg.no/30-studier-som-viser-at-lockdown-ikke-har-noen-positiv-effekt.html
https://olehartattordet.blogg.no/barn-og-korona-smitte.html
https://olehartattordet.blogg.no/den-mildt-sagt-useriose-vitenskapen-bak-c-19-avstandsreglene.html
https://olehartattordet.blogg.no/korona-kavalkade.html
https://olehartattordet.blogg.no/a-vaere-eller-ikke-vaere-manipulert-er-noe-man-velger.html
https://olehartattordet.blogg.no/fra-gulfkrigsyndromet-og-narkolepsi-til-norske-pensjonister.html
https://olehartattordet.blogg.no/odelagt-okonomi-kommer-til-a-ta-mange-flere-liv-enn-covid-19.html
https://olehartattordet.blogg.no/a-ha-makta-over-fortellingene.html
https://olehartattordet.blogg.no/hvorfor-ansiktsmasker-ikke-virker-ifolge-vitenskapen.html
https://olehartattordet.blogg.no/covid-19-en-villet-okonomisk-katastrofe.html
https://olehartattordet.blogg.no/covid-19-veien-til-diktaturet.html
https://olehartattordet.blogg.no/appen-for-dem-som-er-tette-i-pappen.html
https://olehartattordet.blogg.no/en-meget-god-beskrivelse-av-propaganda.html
https://olehartattordet.blogg.no/du-er-hjernvasket-gaslightet-men-du-forstar-det-ikke.html
1. Ignorer det “negative”:
Forestillingen om at du gjør ting verre ved å fokusere på negative saker er falsk. Å ignorere negative problemer, er som å ignorere symptomer på en sykdom, og gjør problemene verre. Å nekte å se på kritisk informasjon, bare fordi det gjør deg ukomfortabel, er å velge en uvitenhetstilstand med vilje.
Rettelse: Å se negativiteten for hva det er, skaper en evne til å stålsette seg mot dets skadelige effekter og kanskje unngå det helt.
2. Bli aldri sint:
«Ingen burde noensinne bli sinte, det er en følelse som må renses ut av systemet ditt.»
Rettelse: Berettiget sinne er en viktig motivasjon for å skape positiv forandring i verden. Hvis du ikke er «rasende» over urettferdigheten som skjer rundt deg, er du ikke oppmerksom eller bevisst – du er bevisstløs.
3. Alt er Ett, så alt er i sin skjønneste orden:
Mange New Agerere promoterer rett og galt som «dualistisk». De prøver å overbevise oss om at ALT er OK fordi «vi er alle Ett.». Det finnes ikke noe som er rett eller galt. Dette er farlig moralsk relativisme.
Rettelse: «Bevissthet» betyr bokstavelig talt: «å vite sammen», å ha «sunn fornuft». Det er kunnskapen om den objektive forskjellen mellom «rett» og «galt.»
4. Du kan aldri virkelig vite:
New Age solipsisme : Ideologien om at kunnskap om noe utenfor ens eget sinn er usikker, det kan ikke være en objektiv virkelighet og ingenting kan virkelig bli kjent.
Rettelse: Persepsjon er IKKE virkelighet: vår jobb er å samkjøre de to. Solipsisme er et avgjørende kjennetegn på åndelig umodenhet. Å ta avstand fra denne sykelige ideologien er et sikkert tegn på begynnelsen av menneskelig modenhet og åndelig utvikling.
Teksten fortsetter under bildet
5. Godta urettferdighet, ikke gi det motstand:
Misbruk av meditasjon og yoga. New Age-bevegelsen har forvrengt og misbrukt disse praksisene, for å forlede folks tanker fra det faktum at de er blitt slaver, og gjøre det lett for dem å akseptere verdens nåværende tilstand som deres «lodd i livet» (karma). «Aldri prøv å aktivt endre noe som er galt med denne verden.»
Rettelse: Meditasjonens rette formål er å balansere venstre / høyre- balansen i hjernen. Yogaens rette formål er å hjelpe oss med å oppdage hva vårt SANNE KALL er, og motivere oss til å GJØRE DET (aktivt). Begynn å si «Nei». Riktig bruk av «makt» er IKKE det samme som «vold».
6. En utvannet «Lov om tiltrekning»:
New Age-varianten av «Law of Attraction» er i stor grad basert på modaliteten til «Service-til- Selv».
Rettelse: Naturloven: Den EKTE «Lov om tiltrekning» er et system av universelle, ikke- menneskeskapte, bindende og uforanderlige forhold som styrer konsekvensene av all atferd. Det er service til sannhet, ikke selv. Vi samskaper vår virkelighet i harmoni med naturloven.
7. Å vende det andre kinnet til:
Den falske forestillingen om ubetinget tilgivelse.
Rettelse: Ekte tilgivelse betyr IKKE å fortsette å unnskylde den som forsettlig og med vilje gjør galt. Det er i beste fall naivitet og i verste fall medvirkning til ondskap. Vi må stå opp for det vi tror på og IKKE tolerere andres skadelige handlinger.
8. Kaos bør fryktes:
Hvis jeg gir opp frihetene mine, vil jeg være trygg. Det nåværende «kontroll & slaveri- systemet handler om å begrense fri vilje, vekst og ambisjoner, gjennom ødeleggelse av potensialer: ved å drepe fantasien vår.
Rettelse: Å bygge bro: Ekte frihet inkluderer uendelige potensialer og muligheter, som per definisjon inkluderer muligheten for kaos. Dette må omfavnes uten frykt hvis vi skal være frie. «Anarki» betyr ikke kaos: det betyr «Ingen herskere, ingen mestere.» Vi må slutte å tro på «autoritet.»
9. Vi må alltid føle oss bra:
Det er iboende for oss å ville være komfortable, og dette spilles på av våre herskere, som stadig distraherer oss med flere og flere måter å isolere oss fra virkeligheten på.
Rettelse: Sannheten om den nåværende menneskelige tilstanden BØR gi oss ubehag. Dette kalles å være våken, bevisst. Vi bør bruke det ubehaget for å motivere oss til å skape EKTE forandringer i verden gjennom våre HANDLINGER.
”Man blir ikke opplyst av å forestille seg skikkelser av lys, men ved å gjøre mørket bevisst. Den siste prosedyren er imidlertid ubehagelig og derfor ikke populær. » —Carl Jung
10. Sannhet trenger ikke å forsvares:
Konfronter aldri noen (selv om det skader mennesker). Det er ikke nødvendig å forsvare sannheten.
Rettelse: VI er instrumentene sannheten opererer gjennom i verden. Forbrytere bør stilles til ansvar. En annen virkelighet kan bli snakket inn i våre eksistens av oss hvis vi bryr oss nok om sannheten, og deretter utvikle motet og viljen til å forsvare den for enhver pris.
Oversatt i fra engelsk av Anita Sweeney https://www.onlineclarity.co.uk/friends/index.php?threads/beware-these-10-basic-deceptions-of-the-new-age-movement.22389/
Relatert lesing:
Positiv tenking, et redskap for undertrykkelse https://olehartattordet.blogg.no/1441383969_positiv_tenking_et_re.html
“Koronavaksinen fra Biontech/Pfizer skal nå testes på babyer ned mot seks måneders alder, opplyser legemiddelgiganten Pfizer, ifølge NTB.
Opptil 4.500 barn under tolv år i USA, Finland, Polen og Spania skal i studien få en redusert dose av vaksinen, skriver Reuters.
Barn mellom seks måneder og fem år skal få en dose på 3 mikrogram, mens barn mellom fem og elleve år skal få 10 mikrogram, opplyser Pfizer.
Vaksinen er fra før godkjent for bruk på barn ned til tolv års alder både i USA, Canada og Europa, og vanlig dose er 30 mikrogram.
– Den studien ble startet i mars, og noen forsøkspersoner er alt inkludert. Det kan være viktig å prøve vaksinen ut på yngre barn slik at man eventuelt kan vaksinere disse dersom utviklingen av pandemien gjør det ønskelig, sier medisinsk fagdirektør Steinar Madsen i Legemiddelverket til NTB.”
https://www.nrk.no/nyheter/pfizer-skal-teste-vaksine-pa-babyer-1.15528615
Denne 16 minutters lange videoen er en enkel innføring i hva c 19 faktisk handler om. Anbefales på det sterkeste https://olehartattordet.blogg.no/c-19-for-dummies.html

Når noen sier til deg at at det du formidler er en konspirasjonsteori uten at de konkretiserer hva som er feilaktig i det du formidler så er du utsatt for dette – Ad hominem – nedsettende analogier:
Når noen bruker slike hersketeknikker mot meg, så stiller jeg dem disse spørsmålene:
Vet du om dette er en konspirasjonsteori eller antar du det? For hvis du vet at det er konspirasjonsteori så regner jeg med at du uten problem kan plukke det i fra hverandre og vise til det du mener er feilaktig. Hvis ikke så er det jo slik at alle kan si at noe er en konspirasjonsteori uten at man konkretiserer hvorfor det er det, eller er det slik at det kun er noen utvalgte som kan bruke det som trumfkort? I så fall hva er kriteriene for å bli en slik utvalgt en?
Tankegangen til dem som bruker hersketeknikker framfor argumentasjon og dokumentasjon er på samme nivå som hos en fireåring som har kommet i trassalderen. Hvis “fireåringen” sier at noe er en konspirasjonsteori, så kan du bare falle ned på samme mentale nivå, å si, neei, det er du som er en konspirasjonsteoretiker og høyreekstrem jødehater for de forstår allikevel ikke hvordan man argumenterer. Den som til slutt blir vinneren i en slik “diskusjon” er den som har klart å bruke konspirasjonsterori, høyreekstrem, transofob og andre “superlativer” flest ganger.
Virkeligheten er i dag helt irrelevant når man skal diskutere noe med de som ikke kan eller også i noen tilfeller ikke vil diskutere på en fornuftig måte selv om de vet hvordan. Deres subjektive oppfattelse av virkeligheten og hvordan dere følelser er overfor et tema er mye viktigere enn å forsøke å tilnærme seg en objektiv virkelighet. Og det skumle er at denne mentaliteten begynner å finne rotfeste innefor utdanningsinstitusjonene også. Det er med andre ord solipsismen som har begynt å ta over for logikk og fakta.
Påstander blir mer og mer ansett som dokumentasjon, udokumentert videreformidling er blitt synonymt med fakta. Vitenskapen er det beste verktøyet vi har til å finne sannheten med, men hvis de som bruker dette verktøyet ikke har rent mel i posen, så vil dette verktøyet bli deretter, i verste fall så kan det brukes til å fremme usannheter og propaganda. Dette nevnes så og si aldri i forbindelse med forskning enda det er like mye korrupsjon der som det er ellers i næringslivet, politikken og andre steder der korrupsjon florerer, det taes ikke med i betraktningen, det er en “bagatell” som “glemmes” i forbifarten
Uttalelser i fra eksperter som tydelig har valgt side i en sak, blir sett på som ufravikelige sannheter. At det finnes eksperter som har en helt annen oppfatning om samme sak men som ikke kommer til ordet slik at saken blir mere nyansert, det er irrelevant for dem som sitter med patenten på “sannheten” og som tjener på at det er deres “sannhet” som blir promotert.
Mange tror at det nyhetsformidlerne lirer av seg er det samme som harde fakta, man forstår ikke at det de formidler det får de betalt for å formidle, og at kroppsspråk og tonefallet de bruker skal få det hele til å virke mest mulig overbevisende.
Tro man i stedet for å vite så blir påstander synonymt med sannhet. Det vil med reine ord si at den som roper høyest opp, den som er mest utspekulert, den som ikke eier skrupler, den som ikke tar fem flate øre for å lyve for å få det som han eller hun vil, de vil bli seierherrene i en informasjonskrig.
De fleste er dessverre for apatiske til å sjekke om noe er sant eller ikke, de vil ha enkle svar uansett hvor løgnaktige de i realiteten måtte være. Det og IKKE sjekke det som blir formidlet det gir påstander en innflytelse de ikke burde ha, det gir løgnene fritt spillerom og setter vår frihet i fare.
Neste gang noen sier at den eller den er høyreekstremist eller at vedkommende har besøkt en nettside som vistnok skal være høyreekstremistisk, så sjekk om dissse påstandene stemmer, og sjekk også hvem det er som stempler nettsider og mennesker som blir påstått å være ekstremister og hvilken autoritet denne eller disse har til å stemple. Gjør man ikke det, så er man en av dem som bygger et samfunn der påstander er synonymt med fakta, og det vil før eller siden ramme en selv.
Og vil man ha et par knakende godt eksempel på hva jeg vil fram til så har man det her:
http://olehartattordet.blogg.no/1415321092_ja_vi_vil_kneble_ytri.html og her
Klarer man ikke å forstå at det som står under her, at det er det makta og pressa utsetter oss for, vel, da er man som overskriften sier, hjernevasket:
Hva er Gaslighting?
Sagt på en enkel måte – det er hjernevasking.
Tre stadier av Gaslighting
1. stadium
Det første stadiet avhenger av tillit i situasjonen og troverdige intensjoner fra overgriperens side, en tilstand som har blitt skapt av overgriperens kunstferdige selvbilde og hans innsmigrende propaganda. Når han har oppnådd denne tilliten vil overgriperen begynne å undergrave den, skape situasjoner og omgivelser der offeret begynner å tvile på sin egen dømmekraft. Til slutt vil offeret stole fullstendig på overgriperen for å mildne sin egen usikkerhet, og for å prøve å gjenopprette sin egen virkelighetsoppfatning som i realiteten er blitt som overgriperens.
2. stadium
Det andre stadium, forsvar, er en prosess der overgriperen isolerer offeret, ikke bare fra hans egen identitetsoppfatning, men også fra verdiene til hans likemenn. Ofrene vil tro at deres meninger er verdiløse, diskrediterte og merkelige. I politiske sirkler vil de bli kalt konspirasjons-teoretikere, dissidenter eller mulige terrorister. Som en konsekvens vil ofrene trekke seg tilbake og slutte å uttrykke seg av redsel for å ha latterlige oppfatninger og for å bli straffet.
Dette stadiet kan sammenliknes med Stockholm-syndromet. Stockholm-syndromet binder ofrene til den aggressive og blir en slags «foreldre».
Begge disse metodene blir hamret inn i offerets overlevelses-mekanisme for å gjenvinne og opprettholde kontroll.
3. stadium.
Det siste stadiet er depresjon. Et liv under et tyrannisk styre driver ofrene inn i en tilstand av total forvirring. De er fratatt all verdighet og selvbevissthet. De eksisterer i et informasjons-vakuum som bare blir fylt med det overgriperen mener er relevant.
Dermed er prosessen komplett, og ofrene har blitt redusert til villige medsammensvorne i overgriperens bilde av en svært forvrengt realitet. https://www.derimot.no/hjernevask-statlig-tankekontroll-og-selvforherligelse/
Stockholmsyndromet på mikro nivå:
“Traumatisk binding er ett av de skrekkeligste verktøyene narsissister bruker mot oss for å fange oss i nettet. Jo lenger du er i et nært forhold med et annet menneske, desto sterkere blir gjerne båndet mellom dere om det er et sunt eller usunt forhold. Mennesker som har vokst opp i dysfunksjonelle hjem, får merkelig nok ofte sterkere bånd til familien enn mennesker som vokser opp i sunne hjem. En form for Stockholmsyndrom oppstår der man forsvarer de som mishandler deg eller utsetter deg for fare.
Et traumatisk bånd oppstår når du blir mishandlet på ulike måter i et giftig forhold, der du blir kjørt gjennom en berg og dalbane av usikkerhet og følelsesmessige påkjenninger så lenge, at en slags avhengighet oppstår. Den utsatte lever i et evig håp om at mishandleren skal bli snill og grei igjen, mens de i virkeligheten herder deg til å tåle mer og mer mishandling og ta til takke med smuler av «godhet».
Dette båndet er ofte vanskelig å bryte og grunnen til at så mange sliter med å komme seg unna mishandlere for godt og blir hoovret tilbake i forholdet igjen og igjen. Vi tror mer på det narsissisten sier og lover enn å se på hva de i realiteten gjør mot oss, samtidig som vi rasjonaliserer bort deres jævlige adferd fordi vi ikke klarer å tro at de virkelig vil oss så vondt. Og det vil de!” https://frilanser.tjenester.org/2018/02/22/fra-mishandlingens-verktoykasse-traumatisk-binding-til-narsissisten/
“Pseudorealiteter er alltid sosiale fiksjoner, som i lys av det ovenstående betyr politiske fiksjoner. Det vil si at de opprettholdes ikke fordi de er sanne, i den forstand at de samsvarer med virkeligheten, enten materielle eller menneskelige, men fordi en tilstrekkelig mengde mennesker i samfunnet de angriper enten tror på dem eller nekter å utfordre dem.
Dette innebærer at pseudo-virkeligheter er språklige fenomener fremfor alt annet, og der hvor kraftgivende språklige forvrengninger er til stede, er det sannsynlig at de er der for å skape og støtte en pseudo-virkelighet. Dette betyr også at de krever makt, tvang, manipulasjon, som til slutt tvinger dem og å holder dem på plass. Dermed er de den naturlige lekeplassen til psykopater, og de er aktivert av de feige og rasjonaliserende.
Viktigst er det at pseudorealiteter ikke prøver å beskrive virkeligheten som den er, men snarere som den “burde være”, som bestemt av den relativt lille brøkdelen av befolkningen som ikke orker å leve i virkeligheten med mindre den er tilpasset for å muliggjøre deres egne psykopatologier, som vil bli projisert på deres fiender, som betyr alle normale mennesker.” https://newdiscourses.com/2020/12/psychopathy-origins-totalitarianism/?fbclid=IwAR3w6IztBS3UGmn1eEbS0zM0YRP8sd1z1XrltE5CKEiBNUtixOwSkInQG_s
Relatert lesing:
https://olehartattordet.blogg.no/1474108490_psykopatene_kontrolle.html
https://olehartattordet.blogg.no/en-meget-god-beskrivelse-av-propaganda.html
https://olehartattordet.blogg.no/c-19-for-dummies.html
“Alle mennesker har noe de setter pris på og er redde for å miste. Deres tilfredshet bygger på at at de ikke finner farene for å miste det ubehagelig store.
Det er din oppgave å vekke deres angst på de punkter hvor den gir det beste grunnlag for din manipulasjon – og du må vekke den til en styrkegrad som er akkurat så stor at aksepten av din manipulasjon gjenoppretter tilfredsheten. Den gjenopprettede tilfredsheten skal forsegle motstanderen i en stabil tilstand etter ditt manipulasjonsinngrep.
Betingelsene for at du kan vekke angst hos motstanderen er de samme som betingelsene for manipulasjon forøvrig:
Du må ha en viss troverdighet og kompetanse i motstanderens øyne. Hvis du overvurderer den troverdighet og kompetanse du har, vil du ikke vekke angst hos motstanderen, men gjøre motstanders irritert eller gal i hodet over at du går rundt og maler fanden å veggen.
Motstanderen oppgir ikke uten videre opp sitt mentale forsvar mot de farer hun godt vet omgir henne. Med mindre hun har særlige grunner til annet, vil du også bli offer for dette forsvaret, dvs. hun vil oppfatte deg som en som er ute etter å skade henne, fordi du gjør henne engstelig. Da kan du like godt pakke sammen.
Den angst du maner frem skal være en hun også selv anser for å være virkelig. Og du skal mane den frem så indirekte som mulig. Idealet er at motstanderen blir engstelig over noe i det du sier, men uten å oppfatte at det var din hensikt å skape angst. Det gjøres vanligvis ved å pakke det som vekker angst inn i en hyldest til de verdier motstanderen besitter.”
Fra boken Manipulasjon og påvirkning av Klaus Kjøller
http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8721029555
Og en forkortet utgave på norsk kan leses i sin helhet her.
http://www.nb.no/nbsok/nb/9b2bbfc40057cd49abd65f5d49b29cdd?index=5#0
Relatert lesing:
https://olehartattordet.blogg.no/en-meget-god-beskrivelse-av-propaganda.html
https://olehartattordet.blogg.no/c-19-for-dummies.html
“En mRNA er en kopi av et gen som inneholder instruksjoner til å lage et protein. mRNA fungerer som en budbringer av informasjonen som ligger i genene ut til der proteinene lages i cellen, og kalles derfor også budbringer-RNA (m står for det engelske ordet messenger). Mens genene består av DNA, er mRNA en type RNA. mRNA er den vanligste typen RNA, og som alle typer RNA er mRNA enkelttrådet.
mRNA har en bestemt struktur som skiller den fra andre typer RNA, og som gjør at cellens apparat vet at disse RNA-trådene skal brukes til proteinproduksjon.” https://sml.snl.no/mRNA
Teksten under her er oversatt til norsk av meg i fra denne artikkelen her https://www.lifesitenews.com/news/vaccine-researcher-admits-big-mistake-says-spike-protein-is-dangerous-toxin
“For første gang har vitenskapen fått se hvor budbringeren (mRNA) i c 19 vaksinen har tatt veien i kroppen etter den har blitt inijisert. Man trodde først at den ville bli værende i skulderemuskelen, men det var feil, veldig feil.
Vaksine forskere har antatt at de ny mRNA c 19 vaksinene ville oppføre seg som tidligere vaksiner og at piggproteinet i vaksinene, som er årsaken til de fleste alvorlige bivirkningene, det vil holde seg stasjonært i skuldermuskelen. Men det gjør det altså ikke. I stedet så går det inn i blodstrømmen der det i flere dager etter vaksinasjonen sirkulerer i kroppen og samler seg i organer og vev, blant annet i milten, beinmargen, leveren, binyrene. Den største konsentrasjonen finner man i eggstokkene.
Det har i lang tid vært kjent at piggproteinet er et sykdomsfremkallende protein og at det kan forårsake skade hvis det sirkulerer i kroppen.
Labdyr som har fått injisert piggproteinet i blodet utviklet kardiovaskulære problemer, og proteinet krysset også blodhjernebarrieren og forårsake skade på hjernen deres. https://www.nature.com/articles/s41593-020-00771-8
Den alvorlige feilen, ifølge Bridle, var troen på at piggproteinet ikke ville slippe ut i blodsirkulasjonen. “Nå har vi klare bevis for at vaksinene som gjør cellene i deltamuskelen som sitter i skulderen, i stand til å produserer dette proteinet – og at selve vaksinen pluss piggproteinet – kommer i blodsirkulasjonen”. https://academic.oup.com/cid/advance-article/doi/10.1093/cid/ciab465/6279075
Teksten fortsetter under linken
Ministry of Health’s Position Regarding the Expansion of the Vaccination Operation to Ages 12-16 Years
https://www.gov.il/en/departments/news/02062021-01
Israel Ministry of Health, COVID-19 Data Tracker,Cases and deaths dashboard:
https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19
https://www.israelhayom.com/2021/05/28/google-amazon-and-israel-in-the-new-america/
https://www.timesofisrael.com/topic/nimbus-project/